Translate

úterý 1. dubna 2014

Vítání jara

              Dnes jsem  začala s jarní výzdobou a takto to dopadlo-i první kytička se mi vyklubala
                                  z  květináče.Moje milá Terezka rozkvetla jak růžička.
                                  Jen nevím zda ji mám už přihnojit,možná by z ní vyrostl tygr.
                                       Na  vistárii se mi usadil ptáček co rozdává úsměv.
                                       Snad to nebude kukačka.
                                          Miluji levanduli a tak jsem nakupovala tentokrát i s bedýnkou.

                                     


2 komentáře:

  1. ...je tu u Tebe na blogu hezky... krásné dny velikonoční plný obyčejné lidské radosti...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,děkuji za milou zprávečku-přeji též krásné velikonoce
      Betty

      Vymazat